ГОЛОВНА СТОРІНКА


Любі колеги,

з радістю запрошуємо вас на щорічну конференцію Back to School від видавництва MM Publications. Ідеї та стратегії, які будуть розглянуті на конференції стануть у пригоді особливо тим вчителям, які працюють за підручником Smart Junior for Ukraine та Full Blast Plus for Ukraine.

Дата: 28 серпня
Час: 16.00 – 16.45
Тема: Eight ideas on how to start your lesson with a BANG with Smart Junior for Ukraine!
Спікер: Gregg Sotiropoulos

Дата: 28 серпня
Час: 16.45 – 17.30
Тема: Engaging Students in Vocabulary Learning: Incorporating Interactive Games and Activities into Primary School Classroom
Спікер: Вікторія Колесник

Дата: 29 серпня
Час: 16.00 – 16.45
Тема: In the ideal classroom, we educators want our Ss to be acquiring skills… lots of skills!
Спікер: Gregg Sotiropoulos 

Дата: 29 серпня
Час: 16.45 – 17.30
Тема: Achieving desired goals in teaching grammar with Full Blast Plus for Ukraine
Спікер: Яна Свердлюк

Всі учасники конференції отримають іменні сертифікати із вказаними серією та номером.

Реєстрація на кожен день конференції за окремим посиланням.

РЕЄСТРАЦІЯ



Любі колеги!

Пропонуємо вам пограти у літню гру «Mindful Primary Teacher Contest» від видавництва National Geographic Learning.


  1. Запропонувати свій варіант розв’язання викладацької задачі.
  2. Підрахувати бали.
  3. Поділитися відповіддю та балами у коментарі під постом на сторінці Facebook. Один викладач – один коментар.
  4. Обов’язково дати відповіді на три задачі.

Учасники, які набрали три й більше бали, отримають у подарунок добірку літніх ігор та проєктів для учнів молодших класів.
Серед тих, хто набере шість і більше балів, ми розіграємо методичне видання.
Гра триває з 27 червня по 26 липня (включно). Оголошення результатів буде на вебінарі “What We Overlook when We Teach Young Learners to Look Carefully” 27 липня о 16.00.

COMPETITION TASKS



Любі колеги!

Запрошуємо вас взяти участь в конкурсі методичних порад Smart Tips for Teachers видавництва MM Publications в Україні та компанії «Лінгвіст».

Публікуйте свої поради та отримайте можливість виграти один з трьох посібників Smart Book Grammar and Vocabulary.

Конкурс триватиме з 15 червня по 4 серпня включно. 11 серпня на сторінці MM Publications Ukraine будуть опубліковані результати та збірка методичних порад для вчителів-початківців.

Знайомтеся з умовами та діліться своїм досвідом!

УМОВИ КОНКУРСУ




Запрошуємо на вебінар «Digital Literacy for Teenagers: Safety and Wellbeing Online», останній із серії цифрової грамотності, де поговоримо про безпеку і добробут в мережі на прикладі цікавих завдань, які Ви зможете провести з курсами від Cambridge та Лінгвіст, а також рекомендуємо вебінар всім вчителям НУШ.   

Дата: 9.06.2023   

Час: 16:00     

REGISTRATION




РЕЄСТРАЦІЯ



Якщо ви викладаєте англійську дорослій аудиторії, ми точно знаємо, що ви:

  • цілеспрямована, впевнена людина, що крокує в ногу з часом
  • мотивуєте і надихаєте студентів власним прикладом
  • вже зареєструвались на Spring Book Talks 2023/24

Як, ще не зареєструвались? То хутчіше🏃‍♂️

Spring Book Talks 2023/24 - це серія івентів від команди Dinternal Education, на яких ми говоритимемо про якісні навчальні ресурси для роботи з дорослою аудиторією, бестселери й новинки 2023!




REGISTRATION











Шановні колеги!

Раді запросити вас на весняну онлайн-конференцію «Skills-ready, World-ready, English-ready — Ukraine Online Conference for English Teachers» з двома зірковими спікерами видавництва National Geographic Learning та представниками компанії Лінгвіст.

Теми сесій:

  • A Healthy Mind in A Healthy Body — The Importance of Social Emotional Learning з мотивуючою спікеркою Ellen Setterfield
  • The Magic of Words — Enhancing effective and efficient vocabulary teaching and learning з креативним спікером Alex Warren
  • Sparking Learning with Digital Tools зі спікером Alex Warren.

Дата та час: 6 квітня 2023 року, 16:00 — 18:30

REGISTRATION






Вітаємо, колеги!

Починаючи з 2016 року, GoGlobal успішно впроваджує програми розвитку та вдосконалення знань, вмінь та навичок англійської мови українських школярів. Ми залучили до цього величезну кількість волонтерів.

Наша нова програма - GoCamp Club - це регулярні клубні онлайн зустрічі у “форматі викладач + учні + волонтери = Speaking Club” з небанальними ненудними темами для учнів та готові розробки уроків для вчителів.

Клуб - це унікальна можливість попрактикувати англійську мову у дружній атмосфері.

Програма та доступний розклад зустрічей буде надісланий відібраним 30 школам на електронну адресу, вказану при опитуванні.

Просимо вас знайти час, щоб заповнити цю анкету. Будь ласка, дайте відповідь на кожне запитання.

Дякуємо за ваші відверті відповіді.


Заповнити анкету


GoGlobal

7 лютого 2023 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом “Разом для найкращого Інтернету”. Це буде вже 20 День безпечного Інтернету.

День безпечного Інтернету (SID/ДБІ) запровадили мережі Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування безпечного та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми й молоддю. Центр кращого Інтернету представляє Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні.

Цей день проводиться з метою залучити до дій кожного та кожну, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення найкращого цифрового досвіду.

День безпечного Інтернету надає унікальну можливість для проведення заходів з безпеки онлайн разом зі всім світом: як у закладі освіти, бібліотеці, громадській організації, так й в органах влади, бізнесових організаціях. Щороку до Дня безпечного Інтернету в Україні, як і у всьому світі, приєднується все більше організацій. 

Ми б хотіли подякувати кожному та кожній, хто організовували, хто брали участь, хто висвітлювали заходи до Дня безпечного Інтернету 2022 та запрошуємо до відзначання Дня безпечного Інтернету 2023 у вівторок 7 лютого! Саме ви робите цей День в Україні – день заради безпечнішого та найкращого Інтернету! ”, – команда Центру кращого Інтернету.

Для того, щоб дізнатися, як День безпечного Інтернету відзначається в світі та Україні слідкуйте за хештегами #SID2023 та #SaferInternetDay, #ДеньБезпечногоІнтернету у соціальних мережах.

Центр кращого Інтернету запрошує долучитися до спільного проведення цього дня в Україні у вашій родині, закладі освіти, місті, організації, країні, світі:

  • Завантажуйте Ключові повідомлення до Дня безпечного Інтернету 2023;
  • Реєструйте свою підтримку та отримуйте відкритий цифровий бейдж Організатор_ка заходу до Дня безпечного Інтернету 2023 за посиланням: https://bit.ly/2OAHJXB;
  • Проводьте зустрічі, обговорення, тренінги, форуми, конференції, родинні наради, класні години, батьківські збори, прес-конференції, квести із безпеки онлайн;
  • Повідомляйте про свої події у соціальних мережах, використовуючи хештеги #SID2023 або #SaferInternetDay#ДеньБезпечногоІнтернету#ДеньБезпечногоІнтернету2023;

Дізнайтеся більше про День безпечного Інтернету на www.saferinternetday.org, зокрема інформацію про заходи в Україні: https://www.saferinternetday.org/web/ukraine/sid

День безпечного Інтернету в Україні у Фейсбуці: https://www.facebook.com/UkraineSID

Сайт Центру кращого Інтернету: https://betterinternetcentre.org

Навчально-методичні ресурси

Збірка есе «Мережевий» – запрошення заглибитись у можливості та виклики цифрового простору та цифрових пристроїв, відшукати натхнення та ідеї як для повсякденного, так можливо і професійного життя.
Мереживий – це 10 есе, кожне з яких присвячено окремій темі. Приватність в цифрову еру, розвиток дитини та цифрові пристрої, цифровий світ як «іквалайзер» для людей з інвалідністю, інфлюенсери та зміна ставлень до загроз та можливостей інтернету, привабливий дизайн девайсів та цифрового світу

  • Навчально-методичний посібник “Онлайк”

Джерело: https://www.osce.org/files/f/documents/0/f/483533.pdf

У посібнику містяться детально розроблені вправи й інформаційні матеріали для висвітлення теми безпечної поведінки в інтернеті у професійній діяльності з дітьми, молоддю та професійними спільнотами. Посібник також містить теоретичний матеріал про безпечну поведінку в інтернеті, опис занять і тренінгових вправ з розвитку компетентностей безпечної поведінки в інтернеті:

  • «Повага до прав людини онлайн»;
  • «Участь онлайн»;
  • «Збереження здоров’я під час роботи з цифровими пристроями»;
  • «Звернення по допомогу та захист».

Використовувати вправи можна окремо чи адаптувати їх відповідно до потреб цільової аудиторії – дітей, молоді, батьків та/чи осіб, що їх замінюють, освітянської й бібліотечної спільнот, працівників і працівниць молодіжної, соціальної, правоохоронної сфер.

  • Робочий зошит для підлітків the Web We Want (Інтернет, який ми хочемо)

Джерело: http://www.webwewant.eu/documents/10180/945868/WebWeWant_youthUA.pdf/b5d8c012-ff53-40d0-967e-e0dc32ffcb22

Посібник створений молодими людьми для молоді, спрямований на вивчення прав та обов’язків в Інтернеті та заохочення до роздумів про поведінку в Інтернеті.

Запропоновані 18 завдань допоможуть підліткам перевірити свої навички, дізнатися більше про свої права в онлайн-світі.

Джерело: http://www.webwewant.eu/documents/10180/973204/Handbook_teachers_lesson_plans_all_UA.pdf/87b2bd1c-bcab-4701-8017-19dff1887003

Посібник містить плани уроків, що пропонують ідеї та заходи, щоб заохотити молодь розвивати навички творчого та критичного мислення, необхідні для повноцінного життя в світі.

  • Методичні рекомендації до використання в освітньому процесі закладів загальної середньої освітинавчально-методичного посібника та робочого зошита„Інтернет, який ми хочемоˮ (the Web We Want).

Джерело: https://betterinternetcentre.org/wp-content/uploads/2019/11/WWW_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97-BetterInternetCentre.pdf

Рекомендації містять практичні пропозиції для інтегрування занять, представлених у навчально-методичному посібнику та завдань у робочому зошиті „Інтернет, який ми хочемоˮ (Тhe Web We Want) в навчальні програми з предметів в закладах освіти України.

  • Посібник з протидії мови ненависті «Закладинки»

Джерело: https://goo.gl/GZNQYf

Посібник містить 24 приклади вправ з теми протидії мові ненависті онлайн через навчання з прав людини. У вправах розкриваються теми мови ненависті онлайн, прав людини в Інтернеті, свободи вираження поглядів, приватного життя і безпеки, інтернет-грамотності, демократії та участі.

  • Ресурси від організації “Ла-Страда Україна”:

Методичні рекомендації «Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення» – https://bit.ly/39GpVHZ

Навчально-методичний посібник «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе», в якому розміщено заняття для учнів та учениць «Протидія кібербулінгу або лайфхак, як користуватись Інтернетом безпечно», ст. 141 – https://bit.ly/3pNEXBm

Ліфлет «А з чим ти стикаєшся в Інтернеті?» https://bit.ly/3jdpS9W

Навчальний анімаційний ролик «Цінуй життя!» https://www.youtube.com/watch?v=GYjkgg7JO-M

  • Онлайн-курс “Права людини в освітньому просторі”

Джерело: https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSCE+HRE101+2019/about

Третій модуль курсу розкриває тему «Права людини та Інтернет»: еволюція концепції прав людини у цифрову еру, результати моніторингу сайтів закладів освіти в Україні (2018). Дає можливість дослідити власний сайт закладу освіти чи сторінку закладу освіти щодо дотримання прав дитини онлайн, дізнатись більше про законодавство та міжнародні ініціативи щодо безпеки дітей в онлайновому просторі.

  • Мікрокурс “Безпека дитини в Інтернеті: від загроз до можливостей” від Уміти

         Джерело: https://umity.in.ua/mc/entry/112079/

Про сучасне розуміння ключових понять теми; класифікація загроз в Інтернеті; принципи формування безпечної поведінки; звернення по допомогу та захист; ідеї та ресурси для позакласних заходів.

  • Навчально-методичний посібник «Обачність. Пильність. Захист. Ввічливість. Сміливість»
  • Джерело: https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2018/08/PRESS.pdf
  • Посібник містить плани уроків призначені для учнів та учениць початкової школи та зосереджені на ключових принципах мережевого етикету й безпеки. Заняття запропоновані у п‘яти темах: обачність в Інтернеті, пильність в Інтернеті, захист в Інтернеті, доброзичливість в Інтернеті, сміливість в Інтернеті.

  • Посібник Клан Кліц-Клац. Виховання дітей в цифрову еру
  • Джерело: https://edpro.ua/blog/informacijna-bezpeka
  • Посібник для батьків у доступній формі містить необхідну інформацію та поради, які будуть корисні батькам для сприяння позитивному використанню дітьми цифрових технологій.

Огляд підходів, ідей та ресурсів для посилення ефективності заходів з безпеки в Інтернеті.

Відео містять короткі поради щодо безпеки в Інтернеті та можуть бути використані під час освітніх заходів як з підлітками, так і з представниками та представницями професійних спільнот.

  • Канал “Права людини та Інтернет”

Джерело: https://www.youtube.com/channel/UCeuQLmBXJMdjLl5lUEUQDlA

Канал містить 8 роликів, що відповідають змісту розділів Посібника з прав людини для Інтернет-користувачів та пояснювального меморандуму (Рекомендація СМ/Rec(2014)6 Комітету міністрів країнам-членам щодо посібника з прав людини для Інтернет-користувачів – пояснювальний меморандум).

Відео містять короткі поради щодо безпеки в Інтернеті та можуть бути використані під час освітніх заходів як з дітьми та молоддю, так і з представниками та представницями професійних спільнот.

Відео з інтерв’ю містять огляди щодо сучасного стану безпеки в Інтернеті та поради щодо безпечної поведінки в Інтернеті. Курси та відео можуть бути використані під час освітніх заходів  з представниками та представницями професійних спільнот та можуть буди рекомендовані для перегляду батькам та особам, які їх замінюють.

Відеоурок 1 – Захист дітей онлайн

Відеоурок 2 – Сексуальний шантаж

Відеоурок 3 – Секстинг

Відеоурок 4 – Секс-чатинг

Відеоурок 5 – Грумінг

Відеоурок 6 – Зображення сексуального характеру, що використовуються для помсти

Чат-бот є у Telegram і Viber допоможе дізнатись, як визначити кібербулінг, як самостійно видалити образливі матеріали з соціальних мереж, а також куди звертатись за допомогою.

  • Міжнародна конференція «Безпечний онлайн 2020: Сучасні виклики»

Топ-5 відео з теми захисту дітей: 

1. Приклад та роль батьків та вчителів у захисті дітей в Інтернеті – Анастасія Дьяковаhttps://www.youtube.com/embed/Wr9och7m3nA?list=PL6RPqDSFS-kPld13DvBwbnsT7QDafw_YF

2. Рекомендацій щодо захисту дітей у цифровому середовищі: зміст та супутні матеріали – Сара Дельпортhttps://www.youtube.com/embed/Yq5spIa6_Kw?list=PL6RPqDSFS-kPld13DvBwbnsT7QDafw_YF

3. Безпека дітей в Інтернеті – досвід Швеції – Сюзанна Дракборгhttps://www.youtube.com/embed/gGqbHHFkOUM?list=PL6RPqDSFS-kPld13DvBwbnsT7QDafw_YF

4. Чому дописи у соціальних мережах про дітей можуть зашкодити їхньому майбутньому? – Анастасія Апетикhttps://www.youtube.com/embed/65jQAeVG5jk?list=PL6RPqDSFS-kPld13DvBwbnsT7QDafw_YF

5. Кібербулінг. Панельна дискусіяhttps://www.youtube.com/embed/y4OD2cIKlYM?list=PL6RPqDSFS-kPld13DvBwbnsT7QDafw_YF

Подивитись повну конференцію можна за посиланням:

Виступи 1-го дня  https://cutt.ly/njS95is

Виступи 2-го дня  https://cutt.ly/NjS3rR1

Презентації до виступів спікерів  https://cutt.ly/qjJR4VC 

  • Серіал “Про кібербулінг для підлітків” – https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyberbullying
  • Серіал для батьків «Безпека дітей в інтернеті» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-dlya-batkiv-onlayn-bezpeka-ditey
  • Додаткові матеріали про безпеку та інтернет від Міністерства цифрової трансформації
https://thedigital.gov.ua/projects/onlinesafety

Ресурси про День безпечного Інтернету:

Проведення заходів до Дня безпечного Інтернету

Пропонуємо під час підготовки та проведення заходів з формування безпечної поведінки дітей та молоді в Інтернеті враховувати наступні принципи роботи, які можуть посилити ефективність цих заходів:

  • Визнання Інтернету як значущого фактора соціалізації

Під час заходів з дітьми, вчительством, батьками та тими, хто їх замінюють, враховувати те, що Інтернет є важливою та невід’ємною частиною життя сучасної дитини, простором реалізації більшості фундаментальних прав дитини. Під час заходів варто зосередитися на можливостях, які надає Інтернет та його позитивному впливі на розвиток.

  • Позитивна атмосфера

Під час заходів з дітьми, вчительством, батьками та тими, хто їх замінюють, намагайтесь створювати позитивний емоційний фон спілкування та навчання, створюйте ситуації успіху.

  • Сприяння обговоренню

Під час заходів з дітьми забезпечте, щоб учасники та учасниці мали можливість обговорювати безпосередній зв’язок теми зі своїм щоденним досвідом користуванням Інтернетом та плануванням подальших дій безпечного використання: від спілкування у соціальних мережах до  придбання товарів онлайн.

  • Відкритість та чесність

Відкритість до думок, міркувань, коментарів, пропозицій може сприяти подоланню цифрового розриву між дорослими та дітьми. Діти також можуть ініціювати захід із безпеки в Інтернеті для вчительства чи молодіжних працівників та працівниць.

  • Участь дітей та молоді

Діти та молодь мають бути залучені до планування заходів з безпечної поведінки в Інтернеті та мають можливість обирати ті теми, які потребують розгляду у контексті безпечного Інтернету.

  • Надання інформації про механізми захисту та отримання підтримки

Діти та молодь мають бути ознайомлені з тим, як повідомити про неналежний або нелегальний контент, який вони бачать у соціальних мережах чи на тих сайтах, якими вони користуються. Діти та молодь мають отримати інформацію про організації, сайти, телефони гарячих ліній, де вони можуть отримати підтримку, якщо стали жертвою чиїхось дій в Інтернеті або потребують допомоги під час користування Інтернетом.

Фото та відеозйомка

Центр кращого Інтернету занепокоєний тією кількістю фотографій та відео дітей, яка розповсюджуються онлайн, зокрема і протягом Дня безпечного Інтернету в Україні.

Центр кращого Інтернету, як і Ви, поважає право людини та приватність і не заохочує публікацію фотографій та відео дітей, на яких їх можна ідентифікувати і які поширені у будь-який спосіб без попередньої письмової згоди їх батьків або осіб, які їх замінюють.

Якщо у Вас є запитання чи пропозиції, будь ласка, звертайтесь до Центру кращого Інтернету на адресу електронної пошти: ukraine.sid@gmail.com

День безпечного інтернету










На вебінарі Ви:

  • Вдосконалите свої навички роботи з Google Forms
  • Познайомитеся з додатками, які дозволяють працювати із цим інструментом ще більш ефективно
  • Навчитеся створювати маршрутні листи та успішно використовувати їх під час асинхронного дистанційного навчання

Зареєструйтеся зараз, щоб отримати миттєвий бонус - пам'ятку «Ідеї використання Google Forms для формувальне оцінювання»





Дорогі колеги!


Запрошуємо Вас долучитись до практичної конференції «Освітній фронт. Непроговорене», яка відбудеться 27–28 січня 2023. Формат заходуonline.


У грудні 2022 року освітня фундація GoGlobal провела дослідження впливу війни на освітян, їх потреби та проблем.


Наша мета — публічний, відкритий, базований на фактах діалог із суспільством про реалії, з якими стикаються освітяни, працюючи в умовах воєнного стану з обговоренням ключових проблеми та пошуком необхідних рішень.


Презентація результатів дослідження «Освітній фронт. Вплив війни на освітян» відбудеться у форматі онлайн-конференції: презентація дослідження, панельні дискусії, практичні воркшопи та лекції від експертів.


Подія відбуватиметься два дні:

 

ПРОГРАМА ДЕНЬ 1
10:20 – 10:40ПРЕС КОНФЕРЕНЦІЯ
Спікери:
Тетяна Коврига - директорка освітньої фундації GoGlobal,
Любов Залюбовська - керівниця освітніх програм GoGlobal,
Євгенія Близнюк - засновниця та директорка компаній Corestone Group та Gradus Research
ЗМІНИ У ПОРТРЕТІ ВЧИТЕЛЯ
54% освітян відчували на собі стан професійного вигорання.
46% опитаних визначили психологічну підтримку потребою номер один для власної школи.
ЗМІНИ В ПОРТРЕТІ УЧНЯ
58% опитаних освітян фіксують появу стресу чи психологічної травми в учнів після початку повномасштабної війни, що проявляється через тривожність та стурбованість дітей, відсутність мотивації до навчання. Як наслідок початку повномасштабної війни у дітей:
Тривожність та стурбованість 24%
Відсутність мотивації до навчання 22%
11:00 – 15:00КОНФЕРЕНЦІЯ
11:00 – 12:00ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ
ОСВІТНІЙ ФРОНТ. НЕПРОГОВОРЕНЕ
Спікери:
Сергій Бабак - голова Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій
Представник Міністерства освіти і науки України (ТВС)
Анна Новосад - cпівзасновниця благодійного фонду savED, Міністерка освіти і науки України (2019-2020)
Тетяна Вакуленко - заступниця директора Українського центру оцінювання якості освіти
Андрій Голютяк - директор Маріупольського міського ліцею
Оксана Матяш - директорка Teach for Ukraine
Модераторка: Оксана Нечипоренко - співзасновниця GoGlobal
Питання до обговорення:
Як війна трансформувала освітян та на які нестандартні кроки наштовхнула з точки зору освітнього процесу?
Вигорання вчителів та відсутність мотивації у дітей. Що робити?
Яку роль може зіграти психологічна допомога в освітньому процесі?
Яка освітня модель може бути ефективною після року війни?
12:30 – 13:30ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ
ВНУТРІШНЬО ТА ЗОВНІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНІ УЧНІ:
ЯК АДАПТУВАТИ, ЯК ПОВЕРНУТИ
Спікери:
Оленка Северенчук - директорка благодійної організації «Міжнародний благодійний фонд СЕЙВД» (savED), керівниця комунікаційного офісу Національного центру «Мала академія наук України»
Тетяна Коврига - директорка освітньої фундації GoGlobal
Тетяна Завʼялова - психологиня, арттерапевтка, експертка з булінгу Оксана Карпій - директорка Ліцею №45, місто Львів
Наталія Пономарьова - Сватівський ліцей №6 Луганської області
Модераторка: Любов Залюбовська - керівниця освітніх програм GoGlobal
Питання до обговорення:
Чи дійсно не виникає проблем з адаптацією дітей? Чи це невизнання проблеми?
Вчителі, які продовжують працювати в своїх школах віддалено: де діти?які проблеми?
13:35 – 15:00ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
КОЛЬОРОТЕРАПІЯ: ЛІКУЄМО СЕБЕ САМІ
Експертка:
Вікторія Назаревич - психологиня, супервізорка, експертка з артпсихології, психології творчості
ПРОГРАМА ДЕНЬ 2
11:00 – 12:30ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
ВИГОРАННЯ
Експертка:
Катерина Гольцберг - дитяча і сімейна психологиня, президентка Асоціації дитячих аналітичних психологів
12:50 – 14:00ВОРКШОП
ВОРКШОП 1
ЯК МОТИВУВАТИ УЧНІВ НАВЧАТИСЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ?
Тренери: Руслана Опришко, Альона Герасімова
ВОРКШОП 2
ІНТЕГРУВАННЯ РОЗВИТКУ СТРЕСОСТІЙКОСТІ/РЕЗИЛʼЄНТНОСТІ В УРОКИ
Тренери: Галина Терентьєва, Даша Арцимєєва
ВОРКШОП 3
ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА - MUST KNOW ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ СЬОГОДНІ
Тренери: Тетяна Зав'ялова, Світлана Стефаненко
14:20 – 15:30ВОРКШОП
ВОРКШОП 4
ЯК ЗНАЙТИ ТА ВІДНОВИТИ ВЛАСНИЙ РЕСУРС?
Тренери: Руслана Опришко, Альона Герасімова
ВОРКШОП 5
СОЦІО-ЕМОЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ЩО ЦЕ І ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО САМЕ ЗАРАЗ
Тренери: Галина Терентьєва, Даша Арцимєєва
ВОРКШОП 6
ГОСТРІ СИТУАЦІЇ НА УРОЦІ. ОНЛАЙН, ОФЛАЙН, ЩО РОБИТИ, ЯКЩО...
Тренери: Тетяна Зав'ялова, Світлана Стефаненко
15:40 – 16:00ЗАКЛЮЧНЕ СЛОВО, ЗАКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ


Детальний розклад програми за посиланням: https://cutt.ly/t9wmh5a.


Реєстрація учасників триває до 25 січня (включно): http://surl.li/eljll


Що показало дослідження:

 

ЗМІНИ У ПОРТРЕТІ ВЧИТЕЛЯ

  • 54 % освітян відчували на собі стан професійного вигорання.

  • 46 % опитаних визначили психологічну підтримку потребою номер один для власної школи.


ЗМІНИ В ПОРТРЕТІ УЧНЯ

  • 58 % опитаних освітян фіксують появу стресу чи психологічної травми в учнів після початку повномасштабної війни, що проявляється через тривожність та стурбованість дітей, відсутність мотивації до навчання.

  • Як наслідок початку повномасштабної війни в дітей:

    • Тривожність та стурбованість 24 %.

    • Відсутність мотивації до навчання 22 %.


Повну інформацію про результати дослідження буде представлено на презентації.


Сподіваємося на Вашу підтримку та активну залученість до обговорення ключових проблем в освіті та пошуком необхідних рішень!


Тримаємо освітній фронт разом!


У разі питань і уточнень звертайтеся за телефоном +38067 814 64 17 або пишіть на наш email: join@goglobal.com.ua.


_____________________________________


Захід організовано освітньою фундацією GoGlobal (ГО «ГО ГЛОБАЛ») у рамках проєкту «Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства», що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю GoGlobal і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.


Дослідження проведене дослідницькою компанією «Градус».


GoGlobal — освітня фундація, яка ініціює, пілотує та масштабує проєкти в освітній сфері. Налічує спільноту з  близько 3 000 шкіл і вчителів та 160 000 дітей, які були в наших програмах.



З повагою,

Тетяна Коврига

Директорка Громадської

організації «ГО ГЛОБАЛ


РЕЄСТРАЦІЯ









Любі колеги!

Запрошуємо вас взяти участь у вебінарі «Bridging the Transition from Primary to Secondary School».

Ми розглянемо фактори, що сприяють успішному переходу учнів з початкової до середньої ланки освіти та обговоримо як користуючись курсами Smart Junior for Ukraine та Full Blast Plus for Ukraine, які щороку обираються для навчання в НУШ, безпроблемно здійснити цей перехід як для учнів, так і для вчителів.

Дата: 24 січня
Час: 15:00-16:00
Спікер: Вікторія Колесник, методист компанії «Лінгвіст»

Реєстрація 





Шановні колеги!

Раді запросити вас на новий вебінар «Bringing the Real World to Your Classroom with Imagine for Ukraine».

Поговоримо, як захоплювати уяву нушенят реальними історіями, фактами та світлинами із самого початку їхнього навчального шляху, як розплющити їм очі на чудеса світу та дати їм інструменти, щоби вони почали читати, писати й розмовляти англійською мовою вмотивовано.

Ми також познайомимося ще ближче з новинкою нашого видавництва, курсом Imagine for Ukraine, що цього року бере участь у конкурсі підручників для 1 класу НУШ.

 

Дата: 19 січня
Час: 16:00 – 17:00
Спікер: Ірина Малярова

РЕЄСТРАЦІЯ


Ефективні методи, прийоми та форми організації навчання під час воєнного стану



Кожна дитина має право на освіту. Але забезпечити якісний освітній процес в умовах воєнного стану – це справжній виклик для педагогів. З даного питання немає методичних посібників, немає відповідей на всі запитання. Ми шукаємо кращі рішення шляхом проб і помилок. Тож учасники вебінару обговорять форми організації навчання, методи і прийоми, які виявилися найбільш ефективними.

Зміст

  1. Особливості навчання під час воєнного стану.
  2. Ефективні форми організації.
  3. Методи та прийоми, що працюють.
  4. Дедлайни та доброчесність.

Очікувані результати: Учасники вебінару дізнаються про ефективні методи організації навчання під час воєнного стану, отримають поради щодо планування власної професійної діяльності в кризових умовах, а також опанують ефективні прийоми та форми роботи під час дистанційного та змішаного навчання.

Обсяг годин підвищення кваліфікації: 2 години
Напрями: Наскрізні навички, Робота закладу освіти, Практичні прийоми
Компетентності: професійні, інноваційність, навчання впродовж життя, емоційно-етична
Кому це буде корисно:

учителям початкових класів, учителям-предметникам середньої та старшої школи, незалежно від профілю, класним керівникам, методистам, заступникам та директорам шкіл, педагогам дошкільної та позашкільної освіти, викладачам закладів професійно-технічної та вищої освіти.

Автор вебінару


Дудіч Ганна

учитель англійської мови, заступник директора з імплементації STEM-освіти в гімназії ім. Т. Г. Шевченка (м. Кропивницький).

  • топ-50 фіналіст міжнародного конкурсу Global Teacher Prize-2017;
  • спікер міжнародного освітнього форуму Global Education and Skills Forum;
  • учитель-амбасадор Varkey, учитель-амбасадор PenPal Schools, учитель-амбасадор Scientix;
  • учитель-експерт Microsoft, сертифікований вчитель Nearpod.
Вебінар відбудеться
 17 січня о 18:00




Cambridge University Press та видавництво «Лінгвіст» пропонують новітній підручник для 1-х класів НУШ.
Super Minds Ukrainian Edition – це навчально-методичний комплекс нової ери у викладанні англійської. На вебінарі ми поговоримо про 7 причин обрати Super Minds Ukrainian Edition у 1-х класах для роботи у 2023 навчальному році, а також поділимося новими практичними завданнями для першачків.
 
16 січня о 16:00
7 Reasons to Choose Super Minds for New Ukrainian School
У кінці вебінару всі учасники отримають сертифікати.







Dear Valued Teacher,

 

We hope you have been enjoying using Beehive with your students!

 

Please join us for a professional development webinar on Wednesday, January 18th on how to make the best out of Beehive's speaking activities.

 

Speaking and Collaborative Activities in Beehive: Begin with the End in Mind

 

Wednesday, January 18th, 2023

2:30 PM (GMT+00:00)

In this session, Paul Woodfall (OUP Senior Professional development Consultant) will be looking at how children benefit by understanding not only the objectives to each lesson but by having a clear idea of the overall success criteria for each unit task.

The learning journey needs to be carefully scaffolded and our aim is to ensure that all children have had the opportunity to practise fully the target language both individually and in collaboration with their peers.  

Enhance your skillset with Professional Development training in the most current, researched-based methodologies in English Language Teaching.









English Teachers’ Day for Ukraine - A New Close Up for ELT

4.00-4.10 - Introduction

4.10-5.00 - Connect 4 - The Importance of Connections in Language Learning

Language learning is all about connections. To be effective it needs to be both comprehensible and meaningful for the learners – they need to be able to connect it to their prior learning, to themselves and to the real world. But they also need to make connections with each other in the classroom environment, be that in a physical or virtual space. Using examples from New Close-up, in this webinar we’ll explore how teachers can be more effective in facilitating learning and help students make the connections they need to be successful language learners.
Alex Warren

5.00-5.20 - Hack Project Work with Teens

Projects help develop necessary 21st century skills such as creativity, problem-solving, communication and collaboration skills. It is especially important because students will need these outside their classrooms. A well-organized project will engage students in the process and may motivate them to use the language and become more curious. In addition, this can be an opportunity for teachers to assess students’ progress. In my quick workshop, I’m going to share some ideas how to deal with the projects
Diana Golovan

5.20-5.25 - BREAK

5.25-6.15 - Tapping into Teen Spirit

Teenagers often get a bad rap. If asked for an adjective to describe a teenager, you may hear ‘moody’, ‘lazy’ or ‘uncooperative’, but we were all teenagers once, so what’s going on? Why can’t we find ways to tap into all that teenagers have to offer? In this webinar, we’ll discuss the challenges we and our teenage students face in the classroom, and how we can help to ensure that our teenage learners get the most out of their English language learning opportunities. During the talk, we’ll utilise National Geographic Learning’s New Close-up, as well as practical techniques to help us tap into that infamous teen spirit.
Flo Feast

6.15-6.20 - Closing
Tim Pearse
981 1936 4937
Логотип вебинара

Для входа в веб-семинар

Войти с ПК, Mac, iPad, iPhone или устройства на базе Android:


Cтарт серії онлайн-тренінгів для вчителів англійської!

Education always matters: teach on!


Яким буде новий навчальний рік 2022/2023?

Ніхто не має відповіді на це запитання. Бо ми ще ніколи не працювали в умовах війни.

Єдине, що ми знаємо достеменно - кожен з нас має зробити максимум для того, щоб цей навчальний рік, попри все, був успішним і продуктивним. Бо освіта важлива за будь-яких умов!

Тому ми продовжуємо розвиватися, працювати й сумлінно готуватися до нового навчального року.

► Команда Dinternal Education підготувала для вас серію безкоштовних онлайн-тренінгів, на яких ви:

  • зможете обрати найкращий ресурс на новий навчальний рік;
  • дізнаєтесь, як максимально ефективно працювати з автентичними ресурсами Pearson

Що на вас чекає:

професійні поради щодо вибору ресурсу на новий навчальний рік;

детальний огляд кожного з ресурсів;

розіграш підручників від Dinternal Education;

сертифікати участі в онлайн-тренінгах.





WEBINAR!

Webinar ”Book recommendations from MM Publications”




Dear colleagues!

Join our July webinar next week.

Date: 15 July 2022
Time: 16.00-17.00
Topic: ”Book recommendations from MM Publications”

Registration

What books should students read during the summer holidays? This is the question that bothers both parents and teachers. During the webinar, I will give you my recommendations for readers that are perfect for the summer holidays.

Join us next week at 4 p.m. sharp.

REGISTER











До уваги вчителів англійської мови, учнів та батьків!

Розклад з іноземними вчителями на 23 березня:

1. 📗 Animals and people
💙 Лінк на зум https://us02web.zoom.us/j/83734450426
📅 Час: 23 березня 2022, 13:00
🏫 Для кого: 10–18 років
Вестиме: Michael Fux, English teacher
Students can figure out which animals they think are most like humans and why, and ask them to compare the human-like animal – dogs for example – to their favourite animal. If their favourite animal also behaves or looks (a bit) like a human or is the same animal, they create a new animal with human-like features, which they could describe in words or through drawings.

2. 📗 My home
💙Лінк на зум https://us02web.zoom.us/j/86252034079
📅 Час: 23 березня 2022, 14:00
🏫 Для кого: 6–10 років
Вестиме: Mark Long, English teacher
Rooms of the house; bedroom, bathroom living room, kitchen.
Book, “In a People House” (a rhyme and read-along book).

3. 📗 Food
💙Лінк на зум https://us02web.zoom.us/j/82667039102
📅 Час: 23 березня 2022, 15:00
🏫 Для кого: 10–18 років
Вестиме: Marilyn Psaila, English teacher
Еhe lesson will include:
- flashcards;
- interactive worksheet;
- videos;
- interactive games.

4. 📗 All around the world Part 4 – Kerching!
💙Лінк на зум https://us02web.zoom.us/j/85125916922
📅 Час: 23 березня 2022, 16:00
🏫 Для кого: 10–18 років
Вестиме: Anna Vorbek, English teacher
How many countries use Euros. If I am paying for my shopping in AUD where am I? How and when did we start using money, and what do you think we will use 200 years, or 500 years in the future when we want to buy something?

5. 📗 Let’s speak about colours
💙Лінк на зум https://us02web.zoom.us/j/86024968632
📅 Час: 23 березня 2022, 17:00
🏫 Для кого: 10–18 років
Вестиме: Valeria Viola, Italian Art teacher
Let’s talk about how to understand paintings and art.

Слава Україні!

Героям Слава!

Переможемо!


До уваги вчителів англійської мови!







Немає коментарів:

Дописати коментар

  https://go.mywebinar.com/fdbv-tphr-ctse-vmtp?utm_source=sendpulse&utm_medium=email&utm_campaign=teaching-tens-in-chalenging-ti